۱۳۸۸۱۰۰۴



چرا دو نفر همو میخان اما نمیشه باهم باشن؟
چرا باید یک نفر حب قدرت داشته باشه و 80میلیون به فاک برن؟
چرا باید 10% با 90%دیگه فرق کنند؟
چرا از همین 10% حدود 5%با جنسیتشون مشکل دارن؟
چرا از همون 10% بیش از نیمیشون یا خودکشی کردن یا حداقل بهش فکر کردن؟
چرا خیلی از اون 80میلیون تاریخ و هویتشونو نادبد گرفتن؟
چرا از همون خیلی،اکثرشون آکبندند؟
چرا از آکبندی در نمیان؟
چرا انقدر متعصبند؟
چرا نمیفهمند جز عقاید خودشون عقیده ی دیگه ای هم وجود داره؟
چرا واسه یه مشت عرب وحشی که 1400سال پیش همدیگرو کشتند،تو کله های پوکشون میزنند؟
چرا به اصل خودشون توجه نمیکنند؟
چرا اگه به دین همون عربها وارد بشیم سر آلتمونو میبرند،اگه خارج بشیم سر خودمونو؟
چرا میگن اگه نماز نخونیم کافریم؟:))
چرا انقدر اصول روش ترجمه کلفته کتابش؟
چرا زندگی انقدر تخمی شده؟
مهم تر از همه چرا من باید یک نفر از اون 10% باشم؟
چرا فردین میگه لطف خدا بهم میرسونه دل هارو؛اما اصلا اینجوری نیست؟
چرا انقدر سوال توو مخ گچی منه؟
چرا من مثله بقیه نباید باشم اه
چرا من انقدر خوبممممممممممممم:))
چرا چشمای "یک ل*ز*بین ایرانی هستم..."شده زندگی من؟
واقعا اون چرا فراموشم نمیکنه؟
چرا من ناامید نیستم اما به پوچی رسیدم؟
dar soorate pasokhgooie be harkodam az soaalaat javayeze nafisi berid bekharid vase khodetoon be man che:D

۳ نظر:

  1. آخه اینم عکسه گذاشتی.جواب چراهات یک کلمه س چون انسان موجود کثیفی است

    پاسخحذف
  2. avalan man azin sahneha khosham miaad
    dovoman inke ensan mojode kasifie javabe ghesmati az soalame
    ama soale aslim ine vaghean khoda hakime?:D

    پاسخحذف