۱۳۸۸۰۸۳۰

آب پتخال تلخ اما ویتامینه


مورچه نانا میخاست اما نانا مورچه نمیخاست
مورچه میدونه نانا هنوز نتونسته پتخال رو بی خیال شه
مورچه خواست جی افش باشه اما نانا با بزی تپل بود
به مورچه گفت نمیتونه بزی تپل رو ول کنه
مورچه گفت صبر میکنه واسش
نانا بزی رو ول نکرد اما بزی چون می دید همه ی احساسه نانا هنوز واسه پتخاله ولش کرد
مورچه میگه ببین پتخال چون 56اِ؛عاقلِ رفته دنبال زندگیش
اما تو نانایی موندیـــ توو عشقش مثه خر
حالا فهمیده بزی تپل که بهش میگفت پاریکال راست میگفت
مورچه گفت قبولم کن
نانا گفت قبوله
حالا من یه مورچه دارم که مهربونه میدونه من بی پتخال کم میارم اما بازم دوسم داره
مورچه ی من بهترین مورچه ی دنیاست
اما پتخال من بهترین پتخال دنیا نیست چون نمیشه با بقیه مقایسش کرد!
آسه پتخالاست!



۳ نظر:

  1. mohem ine ke nana ye murche dare ke mehrabune va doostesh dare va behtarin moorcheye donyast baraye nana ...gure babaye potekhaleeeee

    پاسخحذف
  2. fadat sham nanaye man,labo biar jelo

    پاسخحذف
  3. be in migan abzereshk ba taame portekhal!^_^

    پاسخحذف