۱۳۸۹۰۱۰۷

کاملا قاطی


سال نو؟واقعا همچین چیزی وجود داره؟دلم واسه خودم تنگ شده تنگ هست آره تنگ خوب نیست در مورد دل!
چند روزی از روی عادت به ک*چرخینگ توو نت ،با چندتا وبلاگای بکس گی آشنا شدم ینی حوصله کردم بشینم بخونم با اینکه باهاشون هم حس هستم اما خوب هیچوقت نتونستم یه چیزاییرو درک کنم مخصوصا با دیدن فتو بلاگ
اما خوندن حرفای دلشون حس خوبی بهم داد شاید یک بدبختی مشترک مخصوصا با یکی از بچه ها که اسم چیزشو نمیدونم اما اسم خودش یاشاره از بس آخر یکی از پستاش اسمشو گفته بود توو ذهن 5دقیقه ایم مونده!
اینکه همه با شنیدن حرفاش میگن منفی و نا امید و دایورت کردن نظرات دیگران به کفشش،واسم جالب بود
حس واقعی و عمیقی که توو وجود همه دیدم از هر قشرو گرایشی به جز جیره خورا و مالیدندگان رهبری البته،اما تا کسی بخواد این حسو راحت بیان کنه با 4تا نظر و ک*شعر کتابی و بهاری میخان همه چیزو کتمان کنن و حس خوشبختی تخیلی القا کنن!
اسلییییییپ بابا دلتون خوشه زندگی میکنین!
همه ی تاریخ و نژاد و سرمایه و زندگیمونو چمبره زدید روش ، بایدم خوشحال و راضی باشی اما کابوس اعدام میدونم که راحتت نمیزاره
همتون مثله همید کثیف و پست
من گناهی ندارم که ل-زبینم ،پدرو مادرمم گناهی ندارن که ...
ای خدا تو اصلا وجود داری؟شاید بابام راست میگه وجود تو هم مثه وجود دین تخیل و خرافات
اصلا واسم مهم نیست حسس میکنم مامان بابام از تو واسم مهمترن! بی چاره ها چه گناهی کردن که باید اینجوری باشه سرنوشت بچشون؟!
کاش انقدر پترس بودم که میتونستم ازدواج کنم اونم با این شاهزاده ی همه چیز تموم:))
اونجوری حداقل به مدت 1سال میشدم یک عدد اولاد صالح سر به راه و خوشبخت
اما بعد 1سال اون شاهزاده ی بدبخت باید بره دنبال زندگیش منم باز بشم یه بچه ی سرکش و خودخواه و عامل دق!
تا الان که ازین 21 سال زندگی تخیلی جز تنهایی و سرزنش و قرص چیزی ندیدم ، حداقل توو اون 1سال سرزنش نمیبینم عوضش بزرگترین کابوس زندگیم به حول قوه ی الهی تحقق پیدا میکنه و هر لحظه رو باید با یه غول تشن تیتیش و مهربون ،سکسی و جنتلمن،سر کنم بشم سکس توی!
اوه البته میدونم ما ژنتیکی نسبت به مسأله ی سکس سردیم و باید مثله دیگر دخترهای فامیل و خانواده فداکار باشم و فهمیده، برم زیر تانک بدون حس نیاز و خواست قلبی،تا بتونم حفظ آبرو کنم حفظ خانواده و کردن زندگی(جالب اینجاست که همه ی این فداکاران و اسوه های ایثارو استقامت ،عوض اینکه زندگی کنن،زندگی اونارو کرده)
ولی متاسفانه من مثله شماها گرایش به همجنسو فقط اون رابطه ی جنسی لعنتی نمیدونم واسه همینه که نمیتونم فداکار باشم و فهمیده نمیتونم و نمیخام سکس توی باشم و ماشین جوجه کشی
من زندگی میخوام به خدا چیز زیادی نیستا حقمه که با کسی که میخوام باشم و آرامش داشته باشم
آرامش همراه با حمایت خونوادم
چیز زیادی نیست!
بابایی 21سال بچت بودم قدِ21روز نشناختمت هنوزم نمیدونمت
گاهی فکر میکنم اگه از افکارم بهت بگم قبولم میکنی مثله بی دین بودنم که فقط تو میدونی و با تعصب کورکورانه خفم نکردی
اما وقتی فکر میکنم که بگم بابا من فلان جی افم اینجوری خندم میگیره که بتونی حتی توو مخیلت جا بدی!
اون همه برنامه ریختی واسه ادامه ی تحصیلم و زندگی تخم مرغیم ،بتونی قبولم کنی و همه ی برنامه هات به هم بخوره! میدونم میگی عقلتو گم کردی
بی خیال بابا نخواستم اصلا باهات حرف بزنم اما 2هفته اس فهمیدم خیلی دوستت دارم خیلی یعنی بیشتر از اون چیزی که فکر میکردم
شاید چون توو این دو هفته دوریت و دلتنگیت محبتت بیشتر نمایان شده تا اون چندین سال هه هه هه
کاش به جای پول و اون همه جذبه ی پدری یکم بیشتر محبت میدیدم ازت خوشحالم که سن عقده ای شدنم گذشته و عقده ای نشدم با نبودش کنار اومدم هه هه هه
متاسفم که نمیتونم بچه ی خوبی باشم اما خوب همین که هست! خودت همیشه یادم دادی هر چیزی هستم افتخار کنم و تظاهر نکنم چه زیاد چه کم چه خوب چه زشت
امیدوارم یه روز بهم افتخار کنی!
واقعا نمی ارزه واسه 1سال تحمل، دو نفر بدبخت بشن بهتره بدنامی و هزارتا صفت و اسم منفی دیگرو انتخاب کنم تا رسما چندین نفرو بدبخت کنم !
چه بچه ی بدی ام من پیف پیف
هر چی هستم به خودم افتخار میکنم

۸ نظر:

  1. آدرس جدید من
    http://sapphotaste.blog.com

    پاسخحذف
  2. واقعا نمی ارزه واسه 1سال تحمل، دو نفر بدبخت بشن بهتره بدنامی و هزارتا صفت و اسم منفی دیگرو انتخاب کني تا رسما چندین نفرو بدبخت کني !

    بگذار به خاطر چيزي كه هستي از تو بدشون بياد تا به خاطز چيزي كه نيستي از تو خوششون بياد...

    پاسخحذف
  3. emmmm:-/
    valaa nemidonam faghat midoonam nick name zadeye maghze chetame

    پاسخحذف
  4. خونتو کثیف نکن....بالخره بالا بریم پایین بیایم تهش بدبختیه...قضیه ی این لــزبینی یا ازدواج رو نمی گم...کلا ته این زندگی خوشگل رو می گم
    لینکت می کنم...مشکلی ندارید که؟!

    پاسخحذف
  5. ژس كجايي دختر؟ خوش مي گذره نه؟

    پاسخحذف
  6. چهار سال با یه دختر دوست بودم.
    الان یک سالو نیمه باهاش ازدواج کردم
    دو ساله فهمیدم به جنس موافقشم علاقه داره.
    خوشحالم که تونستم کمکش کنم تا دراون موردم تجربیاتی داشته باشه
    خوشحالم که شریک زندگی ایم حداقل از طرف من خیالش راحته
    ولی همیشه از اینکه خونوادهامون این مسئله رو بفهمن می ترسم

    پاسخحذف